Blog

Angajam Consilier Relatii cu Clientii

Echipa noastra creste din nou. Asadar, angajam din nou. Suntem in cautarea colegului ideal care sa se ocupe de activitati post vanzare, de tip "customer care". Mai precis se va ocupa de gestionarea relatiilor cu clientii nostri din momentul semnarii contractului si pana la sosirea banilor din strainatate si efectuarea platii catre client. Jobul este full time, de Luni pana Vineri, de la 9:00 la 17:30, cu pauza de masa 30 min.   

Te regasesti in descrierea de mai jos?

- iti place sa lucrezi cu oamenii, sa ii ajuti, sa te faci util, 
- esti optimist, increzator, 
- nu te lasi pana nu gasesti cel putin o solutie la orice problema,
- ai suficienta rabdare si calm, poti ramane obiectiv chiar si in momente sub presiune,
- te poti concentra, esti atent la detalii, iti plac actele si hartiile :-)
- inveti repede si logic,
- comunici bine, elocvent, clar, in scris si verbal. Ai claritate si coerenta in vorbire. 
- esti harnic, inteligent, te motiveaza rezultatele si, speram noi... simpatic

Experienta anterioara pe o pozitie similara reprezinta un avantaj. Celor fara experienta le oferim training si pregatire adecvata. 

Citește mai departe...

Angajam Responsabil Marketing Online

Marketingul Online este viata ta? Avem o veste buna. Cautam cel mai capabil specialist de marketing online / digital. 

Te regasesti in descrierea de mai jos?

Profil personal:

  • iti place sa lucrezi cu oamenii, incerci sa le intelegi motivatiile si dorintele,
  • esti un om de echipa, si asta o spun mai ales altii,
  • esti creativ si gasesti motivatie in a gasi solutii la orice problema; nu te lasi pana nu gasesti cel putin o solutie,
  • ai suficienta rabdare si calm, esti analitic, obiectiv, chiar si in momente sub presiune,
  • te poti focusa, esti atent la detalii,
Citește mai departe...

Angajam Asistent Manager

Echipa noastra creste si ne bucuram sa anuntam ca angajam din nou. Suntem in cautarea colegului ideal care sa ajute directorul general sa gestioneze complexitatea in crestere a muncii de zi cu zi, de exemplu:

- sarcini de contabilitate primara si gestionarea relatiei cu expertii nostri contabili si fiscali,
- ordonarea arhivei de contracte, gestionarea contractelor companiei si actelor intocmite cu furnizorii nostri, 
- legatura constanta si colaborare cu echipa noastra din Polonia,
- gestionarea termenelor limita, a expirarilor, cautarea de oferte, negocieri preliminare,
- sarcini specifice domeniului resurse umane: gestionare angajari, acte, anunturi de recrutare, relatia cu firma specializata pe resurse umane,
- verificarea canalelor oficiale de comunicare ale firmei, 
- sarcini de tip administrativ.

Te regasesti in descrierea de mai jos?

- iti place sa lucrezi cu oamenii, sa ii ajuti, sa te faci util, 
- esti optimist, increzator, 
- nu te lasi pana nu gasesti cel putin o solutie la orice problema, esti luptator,
- ai suficienta rabdare si calm, poti ramane obiectiv chiar si in momente sub presiune,
- te poti concentra, esti atent la detalii,
- inveti repede dar logic,
- comunici bine, elocvent, clar, in scris si verbal,
- esti harnic, inteligent si, speram noi... simpatic

- Important: ai cel putin 2 ani de experienta pe o pozitie similara.

Citește mai departe...

Angajam Consilier Vanzari prin Telefon

Echipa noastra creste din nou. Asadar, angajam din nou. Suntem in cautarea colegului ideal care sa se ocupe de activitati tip Call Center: gestionare apeluri, oferirea de explicatii celor interesati, suport si ajutor in intelegerea legislatiei fiscale si a drepturilor lor fiscale. 

Te regasesti in descrierea de mai jos?

- iti place sa lucrezi cu oamenii, sa ii ajuti, sa te faci util, 
- esti optimist, increzator, 
- nu te lasi pana nu gasesti cel putin o solutie la orice problema,
- ai suficienta rabdare si calm, poti ramane obiectiv chiar si in momente sub presiune,
- te poti concentra, esti atent la detalii,
- inveti repede dar logic, esti atent la detalii
- comunici bine, elocvent, clar, in scris si verbal. Ai claritate si coerenta in vorbire. 
- esti harnic, inteligent, te motiveaza rezultatele si, speram noi... simpatic

Citește mai departe...

Angajam Receptionist / Secretariat

Echipa noastra creste si ne bucuram sa anuntam ca angajam din nou. Suntem in cautarea colegului ideal care sa gestioneze apelurile primite si sarcini simple de tip secretariat, corespondenta. 

Te regasesti in descrierea de mai jos?

- iti place sa lucrezi cu oamenii, sa ii ajuti, sa te faci util,
- esti optimist, increzator, 
- nu te lasi pana nu gasesti cel putin o solutie la orice problema,
- ai suficienta rabdare si calm, poti ramane obiectiv chiar si in momente sub presiune,
- te poti concentra, esti atent la detalii,
- inveti repede dar logic,
- comunici bine, elocvent, clar, in scris si verbal,
- esti harnic, inteligent si, speram noi... simpatic

Citește mai departe...

De ce biroul fiscal olandez are intarzieri?

Anul 2016 a adus mari schimbari in metodologia de analiză a dosarelor fiscale la biroul fiscal olandez. De ce? Pentru ca această institutie a sporit rigoarea in verificarea non-rezidentilor ce isi solicita recalculari de impozite si returnarea excedentului platit si a alocatiei olandeze.

Ca sa intelegeti mai bine cum de s-a ajuns aici, este bine sa cunoasteti istoricul. Suntem agent fiscal autorizat de biroul fiscal olandez de mai bine de 11 ani. Lucram online cu acest birou fiscal si cunoastem toate schimbarile si provocarile din ultimii ani. Ei bine, biroul fiscal olandez a fost unul dintre cele mai liberale, mai putin birocratice birouri fiscale din Europa, pana acum 1-2 ani. Aceasta institutie functiona pe principiul bunei credinte, pentru ca rezidentii si cetatenii olandezi erau de buna credinta. Isi declarau si isi plateau taxele, si mai mult de atat, solicitau doar beneficiile fiscale si sociale ce li se cuveneau. 

Citește mai departe...

Despre noi

Euro-tax.ro face parte din grupul polonez de firme Euro-tax.pl, lider de piaţă în recuperarea taxelor şi a beneficiilor sociale (alocaţii europene, asigurări de sănătate) pentru cei care lucrează legal în străinătate. Avem experienţă de 10 ani în Polonia şi de 5 ani în România.

Din 2010, acţiunile companiei sunt tranzacţionate la Bursa de Valori din Varşovia. Grupul are drept investitor strategic cel mai mare fond de investiţii private din Europa Centrală şi de Est (Enterprise Investors).

Din 2011, Euro-tax are birou şi echipă în România.

Contact

Str. Vlăsiei nr. 25, Buftea, jud. Ilfov, România

     Tel:  +40 (0)31 780 90 94

     Fax: +40 (0)31 101 24 34

     Email: info@euro-tax.ro

 

PROTECŢIA CONSUMATORILOR - A.N.P.C.

Nr. Data Protection: 21747 / 11.01.2012

J15/61/2014 (anterior J40/9582/2011), RO28964928 

 

Facebook

Google+