INCEARCA-TI

SANSELE

Si alatura-te echipei Euro-tax.ro!

Trimite-ne CV-ul tau.

INCEARCA-TI

SANSELE

Si alatura-te echipei Euro-tax.ro!

button

VINO ALATURI DE NOI

Daca simti ca ti se potriveste filozofia noastra de actiune si daca doresti sa-ti construiesti o cariera in grupul Euro-tax, retine-ne atentia prin trimiterea CV-ului tau la:

[email protected]

In acest moment, recrutam pentru urmatoarele joburi:

 

Secretariat/Corespondenţă - Junior Assistant

Buftea

Candidatul ideal:

  • Atent la detalii. Analitic. Concentrat. Organizat. Disciplinat. Serios. Responsabil. De încredere. Amibţios. Tenace. Dornic de auto-depăsire. Concentrat pe rezultat. Respectă termenele limită.

  • Invaţă repede şi aplică ce a invăţat. Are abilităţi de comunicare şi relaţionare peste medie - personalitate plăcută, empatică, optimistă, stabileşte uşor şi natural relaţii cu oamenii.

  • E coleg bun, om de echipă. Respectă şi preţuieşte oamenii.

  • Capabil să gestioneze la un nivel cel putin mediu principalele aplicaţi Microsoft Office (Excel, Microsoft, Outlook).

Descrierea jobului:

  • Pregăteşte zilnic corespondenţa de ieşire (către clienţi, străinătate şi parteneri). Gestionează relaţiile cu Poşta Română şi firmele de curierat.

  • Gestionează zilnic corespondenţa de intrare, sortând-o pe departamente, făcând înregistrările necesare şi distribuind-o la timp.

  • Scanează actele şi contractele în aplicaţiile electronice de arhivare.

  • Gestionează corespondenta cu firmele de curierat si pregateste corespondenta standard pe care o trimitem clientilor.

  • Poate gestiona si proiecte speciale legate de colaborarile societatii cu firmele de curierat si institutii din partea carora asteptam primire de acte si corespondenta specific fiscala.

  • În măsura timpului disponibil şi a ambiţiei personale, poate gestiona şi alte chestiuni administrative.

Ce oferim?

  • Salariu atractiv, negociat la angajare pe măsura experienţei şi/sau competenţei,

  • Bonusuri în funcţie de performanţa şi loialitate,

  • Bonuri de masă,

  • Pregătire şi training iniţial plătit, plus training constant şi periodic.

CONSIDERAŢII GENERALE

• Jobul nu necesită deplasare în exteriorul biroului. Munca se desfăşoară la adresa firmei din Buftea, Str. Stirbei Voda nr. 35, jud. Ilfov (la 6 km de Bucureşti – există cursele RATB 460 / 508 ce ajung din Bucureşti în Buftea)

• Jobul presupune lucrul într-o echipă româno-poloneză şi interacţiuni frecvente cu departamente atât din România, cât şi din Polonia.

• Programul zilnic: Luni - Vineri, în intervalul orar 9:00 – 17:30 (cu pauză de masă de 30 minute).

 

Operator Call Center - Vanzari prin Telefon

Buftea

Cum arată candidatul ideal?

  • Are atenţie concentrată pe client, pe a-i înţelege şi satisface nevoile.

  • Are o experienţă totală de muncă de minim 2 ani, în domeniul call center/outsourcing.

  • Are abilităţi de comunicare şi relaţionare peste medie – personalitate placută, empatică, stabileşte uşor şi natural relaţii cu oamenii.

  • Este o persoană de încredere, responsabilă şi serioasă.

  • Are abilitatea de a se organiza, dă dovadă de disciplină.

  • Manifestă suficientă amibitie, dorinţă de a progresa.

  • Invaţă repede şi aplică ce a  învăţat.

  • Are o personalitate plăcuţa, optimistă, e coleg bun, om de echipă.

  • Constituie avantaj: cunoaste bine (preferabil foarte bine) limba engleză.

Principalele responsabilităti:

  • Prezintă serviciile noastre pe telefon, oferă consultantă şi atenţie clienţilor interesaţi, oferă răspunsuri fundamentate la toate întrebările lor, apoi transformă interesul clientului în contract.

  • Odată semnat contractul, joburile presupun păstrarea relaţiei cu clientul până în momentul sosirii banilor/taxelor din străinătate, precum şi analiza atentă a documentelor trimise de client, în scopul pregătirii dosarului final ce va fi înregistrat la birourile fiscale din străinătate.

  • Joburile presupun lucrul într-o echipă româno-poloneză şi interacţiuni frecvente cu departamente atât din România, cât şi din Polonia.

  • Niciunul din joburi nu presupune atragerea de clienţi noi din piaţa rece.

  • Joburile presupun doar muncă de birou: discuţii pe telefon cu clienţii, analiză documentaţie şi completări în aplicaţiile noastre software).

  • Joburile se desfăşoară 85% remote. Când este necesară prezenţa la biroul din Buftea, joburile nu necesită deplasare în exteriorul biroului. Munca se desfăşoară 85% remote şi 15% la adresa firmei din Buftea, Str. Stirbei Vodă nr. 35, jud. Ilfov (la 7 km de Bucureşti – există cursa RATB 460 ce ajunge din Bucureşti în Buftea)

  • Programul zilnic: Luni - Vineri, în intervalul orar 9:00 – 17:30, cu pauză de masă de 30 minute.

Ce oferim?

  • Pachet motivant (salariu fix + bonusuri lunare in functie de performanta individuala și a echipei, bonuri de masa).

  • Lucrul într-o echipă internaţională, tănără, de succes, și avănd la dispoziţie tehnologii du ultimă oră.

  • Oportunităti de dezvoltare profesională și personală.

  • Pregătire şi training iniţial de pănă la 1 lună plătit, plus training constant şi periodic.

  • Evoluţie împreună cu o companie ce înregistrează creșteri anuale constante.

 

Suntem recunoscatori si iti multumim pentru interesul manifestat si pentru trimiterea aplicatiei tale. Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii selectati. Vom lua in considerare numai aplicatiile ce si-au dat acordul pentru procesarea datelor personale, in conformitate cu Legea privind Protectia Datelor Personale nr. 677/2001.