INCEARCA-TI

SANSELE

Si alatura-te echipei Euro-tax.ro!

Trimite-ne CV-ul tau.

INCEARCA-TI

SANSELE

Si alatura-te echipei Euro-tax.ro!

button

VINO ALATURI DE NOI

Daca simti ca ti se potriveste filozofia noastra de actiune si daca doresti sa-ti construiesti o cariera in grupul Euro-tax, retine-ne atentia prin trimiterea CV-ului tau la:

[email protected]

In acest moment, recrutam pentru urmatoarele joburi:

Economist / Responsabil Financiar

Buftea

Candidatul ideal:

  • Este o persoană de încredere, responsabilă şi serioasă.

  • Este analitic, cu abilități dovedite de atenție şi concentrare.

  • Are abilitatea de a se organiza rapid şi eficient, dă dovadă de disciplină.

  • Învaţă repede şi aplică uşor ce a învăţat.

  • Capabil să lucreze atât în echipă, cât şi individual. Stie să comunice clar, structurat şi argumentat.

  • Manifestă suficientă ambiţie, dorinţă de a progresa, tenacitate. Este concentrat pe rezultat, dar livrează şi acurateţe.

  • Are studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, preferabil în domeniul economic sau în ştiinţe exacte. În caz contrar, are experienţă de cel puţin 2 ani în domeniul financiar – contabil.

  • Are cunoştinţe solide de operare PC şi aplicaţii software. Bun cunoscător al programului Excel.

  • Are o personalitate plăcută, e coleg bun, om de echipă. Respectă și preţuieşte oamenii.

  • Vorbeşte şi scrie corect în limba română.

  • Stăpâneşte cel puţin satisfăcător limba engleză.

Descrierea jobului:

  • Gestionează contabilitatea primară a companiei, documentele și arhivele contabile.

  • Păstrează legătura cu departamentul financiar contabil din Polonia și cu furnizorii externi (de contabiltate, auditorii), pentru a livra informaţii și rapoarte de calitate și la timp.

  • Oferă constant informaţii departamentelor de Relaţii cu Clienţii și Parteneriate.

  • Gestionează relaţiile financiare cu furnizorii companiei.

  • Gestionează, împreună cu furnizorul extern de payroll, întreaga activitate de calcul și plăţi salariale.

  • Raportează Directorului General.

Consideraţii generale:

  • Jobul presupune doar muncă de birou, la sediul nostru din Buftea, Ilfov (6 km de Bucureşti)

  • Jobul presupune lucrul într-o echipă româno-poloneză şi interacţiuni frecvente cu departamente atât din România, cât şi din Polonia.

  • Programul zilnic: Luni - Vineri, în intervalul orar 9:00 – 17:30 (cu pauză de masă de 30 minute).

Ce oferim?

  • Câştig atractiv: bază fixă + bonuri de masă + posibile bonusuri trimestriale, acordate începând cu luna a 7-a (al treilea trimestru de muncă), în funcţie de evoluţia profesională şi de rezultatele dovedite. Bonusurile pot conduce la creșterea părţii salariale fixe cu cca 25-40%.

  • Pregătire / training iniţial de 1 lună plătit, plus training constant, periodic.

  • Posibilităţi reale de promovare şi dezvoltare profesională (echipa e în creștere, departamentul Financiar acum se formează)

  • Lucrul în echipă internaţională (Polonia, România, furnizori externi, auditori)

  • Atmosferă placută, energie pozitivă, un mediu relaxat, deschis, dar marcat şi de o competitivitate sănătoasă.

 

Consultant Vânzări şi Relaţii cu Clienţii

Buftea

Candidatul ideal:

  • Are atenţie pe client, pe a-i înţelege şi satisface nevoile.

  • Are abilităţi de comunicare şi relaţionare peste medie – personalitate placută, empatică, stabileşte uşor şi natural relaţii cu oamenii.

  • Este o persoană de încredere, responsabilă şi serioasă.

  • Are abilitatea de a se organiza, dă dovadă de disciplină.

  • Manifestă suficientă ambiţie, dorinţă de a progresa.

  • Învaţă repede şi aplică ce a învăţat.

  • Are o personalitate plăcută, optimistă, e coleg bun, om de echipă.

Descrierea jobului:

  • Prezentarea serviciilor noastre pe telefon, oferirea de consultanţă şi atenţie clienţilor interesaţi, răspunsuri fundamentate la toate întrebările lor, apoi transformarea interesului clientului în contract.

  • Odată semnat contractul, joburile presupun păstrarea relaţiei cu clientul până în momentul sosirii banilor din străinătate, precum şi analiza atentă a documentelor trimise de client, în scopul pregătirii dosarului final ce va fi înregistrat la birourile fiscale din străinătate.

  • Joburile presupun lucrul într-o echipă româno-poloneză şi interacţiuni frecvente cu departamente atât din România, cât şi din Polonia.

  • Niciunul din joburi nu presupune atragerea de clienţi noi din piaţa rece.

  • Joburile presupun doar muncă de birou: discuţii pe telefon cu clienţii, analiză documentaţie şi completări în aplicaţiile noastre software).

  • Joburile nu presupun deplasare în exteriorul biroului.

  • Programul zilnic: Luni - Vineri, în intervalul orar 9:00 – 17:30 (cu pauză de masă de 30 minute).

Ce oferim?

  • Câştig mediu lunar net de cca. 480-500 EUR, posibil a fi depăşit de către performeri,

  • Bonuri de masă,

  • Pregătire şi training iniţial de 1 lună plătit, plus training constant şi periodic,

  • Posibilităţi reale de promovare (echipa e în creștere).

Descrierea companiei şi a afacerii

Românii care muncesc legal în străinătate au dreptul să primească înapoi de la statele angajatoare bani din supraimpozitare, ajutoare sociale, alocaţii, alte rambursări de taxe şi impozite. Sute sau chiar mii de euro anual li se cuvin a fi restituiţi. Și asta pentru că sistemul de susţinere socială a forţei de muncă imigrante este bine conturat în străinătate. Euro-Tax este compania care le aduce aceşti bani românilor ce muncesc în străinătate. Euro-Tax este un grup de firme născut în Polonia acum 12 ani. Firma mamă este listată la Bursa de Valori din Varşovia, având printre acţionari fonduri de investiţii cu prezenţă regională. Fiind agent fiscal acreditat de birourile fiscale din străinătate, am restituit pentru clienţii noştri, români şi polonezi, peste 150 milioane de euro.

Cu o echipă 100% românească şi prezenţă locală încă din 2011, Euro-Tax România se asigură că hăţişul birocratic şi jargonul fiscal greoi din străinătate sunt simplificate pentru clienţii săi. Dar mai ales că banii ce li se cuvin ajung repede în conturile lor.

În centrul muncii noastre stă pasiunea pentru excelenţă, atenţia la detalii, dorinţa de a aduce nu doar bani, ci şi bucurie clienţilor, depăşindu-le aşteptările. “E prea frumos ca să fie adevărat” şi “Aţi fost peste aşteptări” sunt cele două fraze care ne motivează să mergem înainte cu încredere.

  

Suntem recunoscatori si iti multumim pentru interesul manifestat si pentru trimiterea aplicatiei tale. Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii selectati. Vom lua in considerare numai aplicatiile ce si-au dat acordul pentru procesarea datelor personale, in conformitate cu Legea privind Protectia Datelor Personale nr. 677/2001.