INCEARCA-TI

SANSELE

Si alatura-te echipei Euro-tax.ro!

Trimite-ne CV-ul tau.

INCEARCA-TI

SANSELE

Si alatura-te echipei Euro-tax.ro!

button

VINO ALATURI DE NOI

Daca simti ca ti se potriveste filozofia noastra de actiune si daca doresti sa-ti construiesti o cariera in grupul Euro-tax, retine-ne atentia prin trimiterea CV-ului tau la:

[email protected]

In acest moment, recrutam pentru urmatoarele joburi:

 

Agent Servicii Client- Relatii cu Clientii

Buftea

Candidatul ideal:

  • Are atenţia concentrată pe client, pe a-i înţelege şi satisface nevoile

  • Are o experienţă totală de muncă de minim 2 ani, în domeniul call center/outsourcing

  • Are abilităţi de comunicare şi relaţionare peste medie – personalitate placută, empatică, stabileşte uşor şi natural relaţii cu oamenii

  • Este o persoană de încredere, responsabilă şi serioasă

  • Are abilitatea de a se organiza, dă dovadă de disciplină

  • Manifestă suficientă ambitie, dorinţă de a progresa.

  • Invaţă repede şi aplică ce a invătat

  • Are o personalitate plăcută, optimistă, e coleg bun, om de echipă

  • Constituie avantaj: cunoaşte bine (preferabil foarte bine) limba engleză

Principalele responsabilităţi:

  • Jobul presupune păstrarea relaţiei cu clientul Euro-tax.ro, din momentul semnării contractului, până în momentul sosirii banilor/taxelor din străinătate, precum şi analiza atentă a documentelor trimise de client, în scopul pregătirii dosarului final ce va fi înregistrat la birourile fiscale din străinătate

  • Prezintă serviciile noastre pe telefon, oferă clarificări şi atenţie clienţilor interesaţi, precum şi răspunsuri fundamentate la toate întrebările lor

  • Munca se execută într-o echipă româno-poloneză şi au loc interacţiuni frecvente cu departamente atât din România, cât şi din Polonia

  • Jobul nu presupune atragerea de clienţi noi din piaţa rece

  • Jobul presupune doar muncă de birou: discuţii pe telefon cu clienţii, analiză documentaţie şi completări în aplicaţiile noastre software

  • Jobul se desfăşoară cca 80-85% remote. Când este necesară prezenţa la biroul din Buftea, nu este necesară vreo deplasare în exteriorul biroului. Munca se desfăşoară deci 80-85% remote şi 15-20% la adresa firmei din Buftea, Str. Stirbei Vodă nr. 35, jud. Ilfov (la 7 km de Bucureşti – există cursa RATB 460 ce ajunge din Bucureşti în Buftea

Ce oferim?

  • Pachet motivant (salariu fix + bonusuri lunare in functie de performanta individuala și a echipei, bonuri de masa)

  • Lucrul într-o echipă internaţională, tânără, de succes, și având la dispoziţie tehnologii de ultimă oră

  • Oportunităţi de dezvoltare profesională și personală

  • Pregătire şi training iniţial de pana la 1 luna plactit, plus training constant şi periodic

  • Evolutie împrenuă cu companie ce înregistrează creșteri anuale constante

CONSIDERAŢII GENERALE

• Programul zilnic: Luni - Vineri, în intervalul orar 9:00 – 17:30 (cu pauză de masă de 30 minute).

 

Manager Departament - Relatii cu Clientii 

Buftea

Cum arată candidatul ideal?

  • Cunoaşte bine (preferabil foarte bine) limba engleză

  • Lucrează uşor în medii tehnologice/aplicatii avansate, cu solutii software de ultima oră

  • Este experimentat in lucrul cu programul Excel MS

  • Are o experientă totală de muncă de minim 4 ani, din care cel putin 1 an într-o pozitie similară: înmanagement operational, ca Team Leader echipa call canter, ca manager echipa de agenti, etc.

  • Este profesionist, adica: ambitios, hotărăt si muncitor, dar si dornic sa se autodepăsească, este responsabil, inspiră încredere si optimism, perfect capabil să se auto-organizeze si să prioritieze organizarea echipei si a activitătilor, are initiativă, este proactiv, este creativ si inovator, gaseşte solutii, este centrat pa nevoile clientului

  • Are abilităti de comunicare (verbal şi în scris) peste medie

  • Găndeste strategic, dar este si analitic

  • E o personalitate placută si, dincolo de profersionalismul evident, este uman, amabil si echilibrat

Principalele responsabilităti:

  • Coordoneaza procesul operaţional de gestionare a relatiilor cu clienttii, de la semnarea contractului pana la primirea taxelor recuperate din strainatate

  • Coordonenaza procesele logistice prin care actele şi formularele necesare cirula intre Euro-Tax şi client

  • Conduce întreaga echipa de agenti specializati in relatii cu clientii prin telefon

  • Executa managementul performantei

  • Gestioneaza recrutările (activitatea creste constant, periodic echipa se măreste)

  • Motiveaza echipa de agenti pentru a atinge obiectivele individuaele şi de grup

  • Furniizeaza trainingul noilor agneti şi training periodic al celor existenti

  • Participa la procesul anual de bugetare şi monitorizarea atingerii obiectivelor propuse

  • Raporteaza periodic, monitorizeaza principalii indicatorii de performantă şi risc, ia deciziile necesare obtinerii de rezultate în mod eficient

  • Gestioneaza activ diverse projecte operaţionale ce se implementeaza local ori la nivel de grup

  • Colaboreaza cu echipa de marketing şi cu depratementele adecvate din Polonia (firma mama).

Ce oferim?

  • Pachet motivant (salariu fix + bonusuri lunare in functie de performanta individuala și a echipei, bonuri de masa).

  • Lucrul într-o echipă internaţională, tânără, de succes, și având la dispoziţie tehnologii de ultimă oră.

  • Oportunităti de dezvoltare profesională și personală.

  • Pregătire şi training iniţial de până la 1 lună plătit, plus training constant şi periodic.

  • Evoluţie împreună cu o companie ce înregistrează creșteri anuale constante.

 

Suntem recunoscatori si iti multumim pentru interesul manifestat si pentru trimiterea aplicatiei tale. Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii selectati. Vom lua in considerare numai aplicatiile ce si-au dat acordul pentru procesarea datelor personale, in conformitate cu Legea privind Protectia Datelor Personale nr. 677/2001.